Menu
  • Incl.Excl.
    BTW
  • Klantenservice
    0
    Sluiten

    Categorieën

    Filters

      Klantenservice & FAQ

      Jobo works for you!

      Heeft u advies nodig of een vraag met betrekking tot onze producten? Laat het ons weten! 

      Meer weten over de mogelijkheden binnen onze textieldrukkerij? Wij informeren u graag over het bedrukken en borduren van bedrijfs-, werk- en promotionele kleding.

      Wij zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 8:30-17:00:
      Telefoon:  0418 511 972
      E-mail:  [email protected]

       

      Ook kunt u een afspraak maken voor een bezoek aan onze showroom. Hier kunt u onze producten ervaren en kunnen onze professionals u adviseren over welke producten het beste bij uw behoeften passen. Plan gemakkelijk een afspraak in via ons website of bel 0418 511 972. We verwelkomen u met plezier! 

      Adres:  Jobo Workwear Showroom, Provincialeweg 59, 5334 JD, Velddriel

       

      Komt u uit de regio en haalt u liever uw bestelling op? Dat kan! Op het moment dat uw bestelling bij ons klaar ligt, nemen wij telefonisch contact met u op. U kunt uw bestelling op het onderstaande adres ophalen.

      Adres:  Jobo Workwear Showroom, Provincialeweg 59, 5334 JD, Velddriel

      Wij helpen u graag! ? Twijfel niet en neem contact met ons op!

       

      Neem contact op

      * Verplichte velden

      Veelgestelde vragen

      Bestellen

      1.1 Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

      Een bestelling plaatsen is vrij eenvoudig:

      • Ga naar het product naar keuze. Kies de gewenste kleur en voer het gewenste aantal per maat in. Vervolgens kiest u voor ‘onbedrukt’ of voor ‘bedrukking/borduring’ indien u de kleding wil voorzien van eigen logo. Bij bedrukking of borduring dient u de drukpositie(s) te kiezen en geeft u de specificaties door.
      • Voeg het product toe aan uw winkelwagen door op de grote groene knop ‘Toevoegen aan winkelwagen’ te klikken.
      • Klik op 'Ga verder met winkelen' om het assortiment verder te bekijken of klik op 'Naar afrekenen’ om te betalen.
      • Vervolgens kunt u uw bestelling afronden door op ‘Bestellen’ te klikken.
      • U kunt een bestelling plaatsen door in te loggen of door te kiezen voor ‘Doorgaan zonder account’. Wij raden u aan eerst een account aan te maken als u nog geen account heeft.
      • Vul vervolgens uw gegevens in.
      • Kies de gewenste verzendmethode.
      • Kies de gewenste betalingsmethode.
      • Controleer uw bestelling en rond uw bestelling af door te betalen.
      • U ontvangt per e-mail een orderbevestiging wanneer uw bestelling succesvol is geplaatst.

       

      Heeft u nog vragen of komt u er toch niet helemaal uit? Neem dan contact op met een van onze medewerkers. Wij helpen u graag!

      1.2 Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

      Het kan voorkomen dat u uw bestelling nog wil wijzigen of annuleren. Wij willen u erop attent maken dat dit niet altijd mogelijk is.

      U kunt uw bestelling nog wijzigen of annuleren indien de artikelen nog niet zijn besteld door onze inkoopafdeling. De producten worden besteld na akkoord op de orderbevestiging. Dit is namelijk het laatste punt voordat uw bestelling in productie genomen wordt.

      Mocht u uw bestelling nog willen wijzigen of annuleren, dan adviseren wij u om zo spoedig mogelijk contact met ons op te nemen, zodat wij hier snel op in kunnen spelen.

      1.3 Kan ik een spoedbestelling plaatsen?

      Ja. Wij zijn bereid om onze klanten zo goed mogelijk te helpen. Het kan voorkomen dat u snel kleding met bedrukking of borduring nodig heeft. Indien dit het geval is adviseren wij u om zo spoedig mogelijk contact op te nemen via +31(0)418 511 972 zodat dat wij hier rekening mee kunnen houden met onder andere het inplannen van onze productie.

      1.4 Is er een prijslijst beschikbaar?

      Door de vaak wisselende prijzen van leveranciers, is het haast onmogelijk om vaste prijslijsten te hebben. Daarnaast werken wij met staffelkortingen. In de webshop zijn de actuele prijzen voor u uitgerekend. 

      Voor een prijsindicatie kunt u altijd een offerte opvragen.

      Levertijd & verzending

      2.1 Wat is de levertijd van mijn bestelling?

      Bij Jobo Workwear streven wij ernaar om uw bestelling binnen 8 werkdagen, na akkoord op de proefdruk te versturen. Na het plaatsen van uw bestelling vindt u de leverdatum op de orderbevestiging.

      Mocht u uw bestelling eerder willen ontvangen neem dan even telefonisch contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken. Neem contact op via [email protected] of bel +31(0)418 511 972.

      2.2 Wat zijn de bezorgkosten?

      Bij bestellingen vanaf €75,- exclusief BTW profiteert u van GRATIS verzending. Bij bestellingen onder de €75,- betaalt u €8,95 verzendkosten. U kunt uw bestelling ook GRATIS ophalen in onze showroom in Velddriel.

      Voor afleveradressen buiten Nederland worden extra kosten in rekening gebracht. Deze kosten zijn afhankelijk van het afleveradres.

      2.3 Kan het afleveradres anders zijn dan het factuuradres?

      Ja. Bij Jobo Workwear zorgen wij ervoor dat u uw bestelling krijgt waar u het wenst te ontvangen. Bij het afronden van uw bestelling vult u als eerste het adres in waarop u de factuur wenst te ontvangen. Als geen afwijkend afleveradres wordt ingevuld, versturen wij uw bestelling naar het factuuradres. Indien u uw bestelling wil ontvangen op een ander adres kunt u bij het afronden van uw bestelling aangeven dat het afleveradres anders is, waarna u de adresgegevens van het gewenste adres kunt invullen.

      2.4 Kan ik mijn afleveradres nog wijzigen?

      Mocht u het afleveradres willen wijzigen dan is dit mogelijk voordat u akkoord hebt gegeven op de proefdruk en de orderbevestiging. Neem hiervoor contact op met een van onze medewerkers.

      Let op: U kunt het afleveradres niet meer wijzigen nadat uw bestelling in productie is genomen.

      2.5 Kan ik mijn bestelling ophalen?

      Jazeker. Tijdens het afronden van uw bestelling kunt u ervoor kiezen om uw bestelling op te halen in onze showroom. Het ophalen van uw bestelling in onze showroom is GRATIS. Zodra uw bestelling klaarligt, nemen wij contact met u op!

      U kunt uw bestelling ophalen in de Jobo Workwear Showroom (Provincialeweg 59, 5334 JD, Velddriel).

      Wil u op een later moment uw verzendwijze nog aanpassen, dan verzoeken wij u zo spoedig mogelijk contact met ons op te nemen.

      2.6 Kan mijn bestelling ook als spoedlevering geleverd worden?

      Ja. Hiervoor maken wij veelal gebruik van verzending onder express. Indien u uw bestelling met spoed nodig heeft, raden wij u aan om zo spoedig mogelijk contact op te nemen via +31(0)418 511 972 zodat dat wij hier rekening mee kunnen houden met onder andere het inplannen van onze productie. Bestelt u via onze webshop, dan kunt u bij het afronden van uw bestelling kiezen voor “Spoedorder met expressverzending”. 

      Let op: Hiervoor worden extra kosten in rekening gebracht.

      2.7 Tot wanneer kan ik mijn bestelling laten versturen onder express?

      Wanneer u een zending onder express wil ontvangen, zult u dit tijdig moeten doorgegeven. Bestelt u via onze webshop, dan kunt u dit gemakkelijk doen door “Spoedorder met expressverzending” als verzendmethode te kiezen. Bestelt u op een andere manier, dan adviseren wij u om voordat u akkoord geeft op de orderbevestiging aan te geven dat u uw bestelling per express wil ontvangen.

      Ruilen & retourneren

      3.1 Kan ik mijn bestelling retourneren?

      Onbedrukte kleding kan binnen 14 dagen na ontvangst worden geretourneerd, mits de kleding ongedragen, niet gewassen en onbeschadigd is. Het product dient in originele verpakking retour gezonden te worden.

      U kunt u bestelling niet retourneren indien:

      • De goederen voorzien zijn van een bedrukking of borduring;
      • De goederen gewassen of gedragen zijn;
      • U zelf geprobeerd heeft een gebrek te herstellen;
      • De originele verpakking ontbreekt;
      • Eventuele gebruiksinstructies niet opgevolgd zijn.

      3.2 Kan ik mijn bestelling ruilen?

      Nee. Voor het ruilen van uw bestelling verzoeken wij u de producten retour te sturen en een nieuwe bestelling te plaatsen. U kunt alleen onbedrukte kleding ruilen/retourneren. Zodra het te ruilen product bij ons retour is ontvangen, ontvangt u hiervoor de creditnota en wordt het geld zo spoedig mogelijk aan u teruggestort.

      De goederen moeten op eigen kosten retour gestuurd worden naar:
      Jobo Workwear
      o.v.v. Retouren
      Provincialeweg 59
      5334 JD Velddriel

      Om zeker te zijn van de ontvangst van uw pakket adviseren wij u met Track & Trace te versturen. Jobo Workwear is niet verantwoordelijk voor zoekgeraakte zendingen.

      3.3 Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

      Indien de maat of kleur van het door u bestelde, onbedrukte artikel niet naar wens is, kunt u het artikel retourneren. Om uw bestelling of een deel van uw bestelling te retourneren verpakt u uw retour in originele verpakking en voegt u de pakbon toe aan het pakket.

      U kunt uw pakket op eigen kosten naar een pakketservicepunt brengen en versturen naar:
      Jobo Workwear
      o.v.v. Retouren
      Provincialeweg 59
      5334 JD Velddriel

      Om zeker te zijn van de ontvangst van uw pakket adviseren wij u met Track & Trace te versturen. Jobo Workwear is niet verantwoordelijk voor zoekgeraakte zendingen.

      Zodra wij uw retourzending in goede staat hebben ontvangen, zullen wij de terugbetaling (exclusief verzendkosten) binnen 5 werkdagen verwerken. Terugbetaling wordt op dezelfde manier gedaan als waarmee u uw bestelling heeft betaald.

      Loopt u tegen problemen aan of is uw artikel niet zichtbaar in uw bestelling? Neem dan contact op met onze klantenservice via [email protected] of bel +31(0)418 511 972. Wij lossen het graag voor u op!

      Garantie

      4.1 Hoe zorg ik ervoor dat mijn bedrukte kleding goed blijft?

      Natuurlijk is het belangrijk dat uw medewerkers er representatief uitzien met bedrijfs-, werk- of promotionele kleding voorzien van eigen logo. Om uw kleding en de bedrukking mooi te houden, is het belangrijk dat u rekening houdt met de volgende punten:

      • Nieuwe gekleurde, bedrukte kleding kan een overmaat aan kleurstof bevatten. Daarom adviseren wij u de kleding eerste enkele keren apart, bij voorkeur met de hand, met fijn wasmiddel te wassen. Na enkele malen kunt u de kleding meedraaien met het bonte wasprogramma van uw wasmachine.
      • Was bedrukte kleding NIET hoger dan 40ºC!
      • Droog bedrukte kleding NIET in de droogtrommel!
      • Draai de kleding binnenstebuiten voor ze in de wasmachine gaan.
      • Nylon producten mogen nooit in de wasmachine en/of droger. Deze producten kunnen het beste worden gereinigd met een vochtig sponsje op de vuile plek. Het blijft het mooist bij een korte handwas.
      • Bij bedrukte kleding kunt u het beste gebruik maken van een vloeibaar wasmiddel. Dit is minder agressief dan waspoeder.
      • Doe ritssluitingen dicht voor ze in de wasmachine gaan.
      • Gebruik NOOIT chloorbleekmiddel!
      • Strijk nooit direct over de bedrukking zelf! Draai het kledingstuk binnenstebuiten en zorg dat het strijkijzer op de laagste warmte stand staat. Strijk de bedrukking aan de binnenkant en leg er eventueel nog een zakdoek over.
      • Als u de kleding direct na het wassen ophangt, vormen er minder kreuken en voorkomt u slijtage en beschadiging op de bedrukking.

      4.2 Waar kan ik terecht als ik een klacht heb?

      We streven ernaar dat onze klanten tevreden zijn met onze service en producten. Heeft u een klacht? Neem contact op met een van onze medewerkers, dan zorgen wij voor een passende oplossing.

      U kunt uw klacht sturen naar [email protected]. Liever persoonlijk contact? Bel dan naar +31(0)418 511 972. Wij zijn te bereiken op werkdagen tussen 8:30-17:00.

      Maatvoering

      5.1 Hoe weet ik wat de juiste maat is?

      Op de productpagina wordt een maattabel weergegeven die de afmetingen van de verschillende maten in centimeters vermeld. Let wel, hierbij geldt een tolerantiemarge van 5%. De maattabel kunt u gebruiken als indicatie voor het kiezen van de juiste maat. Tevens vernoemen wij in de productomschrijving regelmatig of een artikel een strakke of losse pasvorm heeft.

      Uw bestelling wordt op maat gemaakt. Zeker als u kiest voor bedrukking of borduring is het belangrijk dat u de juiste maat besteld. Ruilen of retourneren is in het geval van bedrukte kleding namelijk niet mogelijk.

      Ontbreekt de maattabel en twijfelt u over de maat? Dan kunt u altijd contact opnemen met een van onze medewerkers. Zij kunnen u hier meer informatie over geven. Neem contact op met een van onze medewerkers via [email protected] of bel +31(0)418 511 972.

      5.2 Wat is de voorraadstatus van een artikel?

      Bij Jobo Workwear streven wij ernaar om uw bestelling binnen 8 werkdagen te leveren. Na het plaatsen van uw bestelling vindt u de leverdatum in de orderbevestiging.

      Vanwege duurzaamheidsredenen kopen wij artikelen pas in op het moment dat u als klant uw bestelling heeft geplaatst. Op die manier voorkomen we overtollige voorraden en verspilling. Om deze reden wordt er geen voorraadstatus weergegeven bij artikelen.

      Indien er leverproblemen zijn vanuit een van onze leveranciers nemen wij direct contact met u op om te kijken hoe we samen tot een passende oplossing kunnen komen.

      5.3 Het product dat ik zoek is niet beschikbaar op de website?

      Geen probleem. Neem contact op met een van onze medewerkers via [email protected] of bel +31(0)418 511 972, dan denken we mee om een alternatief te vinden of zorgen wij dat we het gewenste product kunnen aanbieden. Wij denken graag mee!

      Bedrukken & borduren

      6.1 Welke druktechnieken worden er gebruikt?

      Bij Jobo Workwear kunt u kiezen voor diverse druktechnieken. Denk hierbij aan zeefdruk, folietransfers, zeefdruktransfers en borduring. Voor meer informatie of advies kunt u contact opnemen met een van onze medewerkers. Wij helpen u graag!

      6.2 Welke producten kan ik laten bedrukken of borduren?

      Bij ieder artikel wordt afzonderlijk weergegeven of u de mogelijkheid hebt om te kiezen voor bedrukking of borduring. Mocht u hier verder vragen over hebben dan kunt u altijd contact opnemen met een van onze medewerkers.

      6.3 Wat zijn de standaard drukposities?

      In het bestelproces kunt u kiezen uit verschillende standaard drukposities. Hieronder vindt u de specificaties van drukposities per productsoort.

      T-shirts

      • Op de borst: 2/3 tussen bovenkant mouw en onderkant mouw.
      • Op de mouw: 2cm tussen het logo en de naad van de mouw.
      • Op de achterzijde: 5cm vanaf de naad van de nek OF 12cm vanaf de naad van de nek OF 4 m vanaf de naad van de onderkant.

      Polo’s

      • Op de borst: onderkant van het pad aanhouden.
      • Op de mouw: 2cm tussen logo en de naad van de mouw.
      • Op de achterzijde: 5cm vanaf de naad van de nek OF 12cm vanaf de naad de nek OF 4cm vanaf de naad van de onderkant.

      Sweaters

      • Op de borst: 2/3 tussen bovenkant mouw en onderkant mouw.
      • Op de mouw: 8cm vanaf de naad van de schouder OF 26cm vanaf de naad van de nek (high shoulder point).
      • Op de achterzijde: 5cm vanaf de naad van de nek OF 12cm vanaf de naad van de nek OF 4cm vanaf de naad van de onderkant.

      Hoodies

      • Op de borst: 2/3 tussen bovenkant mouw en onderkant mouw.
      • Op de mouw: 8cm vanaf de naad van de schouder.
      • Op de achterzijde: 18cm vanaf de naad de nek.

      6.4 Wat zijn de maximale afmetingen voor bedrukking of borduring?

      Voor het bedrukken en borduren van kleding is per positie een maximaal formaat vastgesteld:

      • Voorzijde: breedte 28cm x hoogte 28cm
      • Achterzijde: breedte 28cm x hoogte 28cm
      • Linkerkant borst: breedte 10cm x hoogte 10cm
      • Rechterkant borst: breedte 10cm x hoogte 10cm
      • Linkermouw: breedte 10cm x hoogte 28cm
      • Rechtermouw: breedte 10cm x hoogte 28cm

      Tijdens het bestellen kunt u bij het toevoegen van uw logo de gewenste afmetingen invoeren. Hierbij staat ook vermeld wat de maximale afmetingen zijn voor de gewenste drukpositie(s).

      6.5 Ontvang ik vooraf een proefdruk?

      Ja. Als u een bestelling plaatst voor bedrukking of borduring ontvangt u altijd binnen 2 werkdagen een digitale proefdruk op het opgegeven e-mailadres. Na akkoord op de proefdruk kan de bestelling pas in productie worden genomen. Kleding wordt ingekocht nadat de bestelling geplaatst is (dus al vóór een akkoord op de proefdruk) voor een zo soepel mogelijk doorloopproces.

      6.6 Kan ik persoonlijk advies krijgen over bedrukken of borduren?

      Zeker, persoonlijk advies is onze specialiteit! Onze professionals staan klaar om u te helpen. U kunt hen bereiken per mail ([email protected]) of per telefoon (+31(0)418 511 972).

      6.7 Kan ik een offerte aanvragen om verschillende druktechnieken te vergelijken?

      Ja, dat kan! U kunt bij het gewenste product de gewenste kleur, maat en bedrukking ingeven. U kunt bij de opmerkingen uw voorkeur voor druktechniek aangeven indien dit van toepassing is. Vervolgens kunt u kiezen voor de optie ‘Offerte in mailbox ontvangen’. U ontvangt dan binnen enkele minuten een offerte. Check ook altijd even uw spam-inbox!

      Heeft u een specifieke vraag dan adviseren wij u contact op te nemen met een van onze medewerkers. U kunt hen bereiken per mail ([email protected]) of per telefoon (+31(0)418 511 972).

      6.8 Is er een minimale afname voor het plaatsen van een bestelling?

      Nee. Wij hanteren geen minimale afname voor het plaatsen van een bestelling. Wel willen wij u erop attent maken dat er een verschil in prijs kan voorkomen wanneer u een groter aantal afneemt. Dit komt doordat wij staffelkortingen hanteren. Wanneer onze verkoopafdeling ziet dat u goedkoper uit kunt zijn, zullen wij contact opnemen om de mogelijkheden met u door te nemen.

      6.9 Welke logo/bestandsformaten kan ik aanleveren?

      Tijdens het bestelproces kunt u bij het invoeren van de specificaties voor bedrukte kleding uw logo aanleveren. Voor een soepele verwerking verzoeken wij u om een van de aangeraden extensies te gebruiken. Indien u een ander bestandstype aanlevert, kan het zijn dat wij het logo nog moeten aanpassen voor onze apparatuur.

      De aangeraden extensies voor het aanleveren van uw logo zijn: .pdf / .eps / .ai

      6.10 Kan ik zelf kleding aanleveren om bedrukken/borduren?

      Ja, dit is mogelijk. In het geval dat u al kleding heeft en deze wil laten bedrukken, raden wij u aan contact op te nemen met onze medewerkers. Op die manier kunt u ons vertellen wat uw wensen zijn en kunnen wij u vertellen over de mogelijkheden. Hierbij zijn de kledingspecificaties enorm belangrijk omdat dit invloed kan hebben op de kwaliteit van de bedrukking. Uw eigen kleding kan namelijk voorzien zijn van een coating waardoor de bedrukking onvoldoende hecht. Wij kunnen hier niet voor aansprakelijk gehouden worden.

      Indien u uw eigen kleding aanlevert, ontvangt u een offerte voor de bedrukking, een proefdruk en een orderbevestiging voordat uw bestelling in productie genomen wordt.

      6.11 Wat is de kwaliteit van de bedrukking?

      Indien u een bestelling plaatst bij Jobo Workwear adviseren wij u aan te geven voor welke situatie uw opdruk is, zodat wij goed in kunnen schatten welke druktechniek het meest geschikt is voor uw situatie/bestelling. Op die manier kunnen wij ervoor zorgen dat u altijd de beste kwaliteit krijgt. Zo werken wij bijvoorbeeld voor sportkleding met een speciale sportblocker zodat logo’s zo goed mogelijk aan de kleding hechten.

      Wij voeren ook regelmatig een steekproef uit. Dit houdt in dat wij één test shirt mee bedrukken met uw bestelling om deze te wassen. Na het wassen wordt dan bekeken hoe de kwaliteit van uw bedrukking is. Via deze methode kan Jobo Workwear voortdurend haar kwaliteit blijven garanderen.

      Daarnaast zijn de geldende wasvoorschriften van belang. Wanneer u de kleding in de droogtrommel droogt of met het strijkijzer op het logo komt is de kans aanwezig dat de bedrukking beschadigd raakt. De complete wasvoorschriften vindt u terug onder Garantie > Hoe zorg ik ervoor dat mijn bedrukte kleding goed blijft?

      Betalen

      7.1 Wat zijn de betaalmogelijkheden?

      U kunt bij ons betalen middels de volgende betaalmogelijkheden:

      • iDeal
      • Klarna Achteraf Betalen
      • MasterCard
      • Bankoverschrijving
      • Bancontact
      • KBC
      • SOFORT Banking
      • Giropay

      Besteld u namens een bedrijf waarvoor de directie toestemming moet geven dan verzoeken wij u een inkoopverklaring te overleggen dat u gemachtigd bent te bestellen, u kunt dan op factuur bij ons betalen. Stuurt u dan even een mailtje naar de klantenservice ([email protected]).

      7.2 Waar kan ik de factuur van mijn bestelling vinden?

      U ontvangt automatisch uw factuur via de mail op de dag dat uw bestelling verzonden is. Deze e-mail wordt aan het einde van de dag (18:00u) vanuit onze boekhouding verstuurd naar het e-mailadres dat u heeft opgegeven met het afronden van uw bestelling.

      7.3 Wanneer kan ik de terugbetaling van mijn retour verwachten?

      Zodra wij uw retourzending in goede staat hebben ontvangen, zullen wij de terugbetaling (exclusief verzendkosten) binnen 5 werkdagen verwerken. Terugbetaling wordt op dezelfde manier gedaan als waarmee u uw bestelling heeft betaald.

      Contact

      8.1 Hoe kan ik contact opnemen?

      Heeft u een vraag? Wij helpen u graag!

      Wij zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 8:30-17:00: