Klantenservice
Contact: Telefonisch, e-mail of social media
Wilt u meer weten over de mogelijkheden binnen onze textieldrukkerij of een afspraak maken voor een bezoek aan onze showroom? Neem dan vandaag nog contact met ons op. Wij informeren u graag over het bedrukken van textiel en laten u met plezier wat voorbeelden uit onze ruime collectie bedrukt en onbedrukte kleding en promotionals zien.
Bezoekadres
Jobo Workwear (ook voor Jobo Promotions en Jobo Gifts)
Provincialeweg 59
5334 JD Velddriel
Bereikbaarheid
Ma-vrij: 08:30 - 17:00
T: 0418 511 972
E: [email protected]
Overige informatie
KVK: 24371416
Nog vragen of opmerkingen? Twijfel niet en neem contact met ons op!
Neem contact op
Veelgestelde vragen
Bestellen
1.1 Hoe kan ik bestellen?
In de webshop kunt u in een paar eenvoudige stappen uw bestelling plaatsen. Indien u vastloopt tijdens het plaatsen van uw bestelling, kunt u altijd contact met ons opnemen.
1.2 Kan mijn bestelling nog geannuleerd worden?
Indien u uw bestelling nog zou willen annuleren kan dat niet altijd. Zo kunt u de bestelling nog wel annuleren indien de artikelen nog niet besteld zijn door ons. De producten worden besteld na akkoord op de orderbevestiging. Dat is namelijk het laatste punt voor uw bestelling in productie genomen wordt. Mocht u uw bestelling nog willen annuleren, adviseren wij u om zo spoedig mogelijk contact met ons op te nemen, zodat wij hier snel op in kunnen spelen.
Maatvoering
2.1 Hoe weet ik wat de juiste maat is?
Bij de informatie van een artikel worden de afmetingen van de verschillende maten in centimeters vermeld, hierbij geldt een tolerantiemarge van 5 %. Dit kun je als indicatie gebruiken voor het kiezen van de juiste maat. Tevens wordt er vaak vermeld of het artikel een strakke of losse pasvorm heeft. Houdt hiermee ook rekening bij de maatkeuze. Jouw bestelling wordt op maat gemaakt, ruilen is daarom niet mogelijk.
Bedrukken en borduren
3.1 Welke druktechnieken gebruiken jullie?
Bij Jobo Workwear hebben wij diverse druktechnieken in eigen huis om uw opdruk op het door u bestelde product te bedrukken. Zo hebben wij onder andere apparatuur voor zeefdruk, folietransfers, zeefdruktransfers en borduring. Voor verder mogelijkheden kunt u contact opnemen met onze helpdesk.
3.2 Hoe is de kwaliteit van de bedrukking?
Indien u een order plaatst bij Jobo Workwear adviseren wij u aan te geven voor welke situatie uw opdruk is, zodat wij goed in kunnen schatten welke materialen het best geschikt is voor uw situatie. Wij voeren ook regelmatig een steekproef uit. Dit houdt in dat wij één test shirt mee bedrukken met uw order om deze te wassen. Na het wassen wordt dan bekeken hoe de kwaliteit van uw bedrukking is. Via deze methode kan Jobo Workwear voortdurend haar kwaliteit blijven garanderen.
Daarnaast zijn de geldende wasvoorschriften van belang. Wanneer u de kleding in de droogtrommel droogt of met het strijkbout op het logo komt dan beschadigd de bedrukking.
3.3 Hoe moet ik mijn bestanden aanleveren?
Wanneer u een bestelling plaatst kunt u uw logo aanleveren met verschillende extensies. Wij verzoeken u om de extensie te gebruiken die wij aanraden, dit om het proces te soepeler te laten lopen. Indien u een ander bestandstype aanlevert kan het zijn dat wij het logo nog moeten aanpassen voor onze apparatuur
De gewenste extensies zijn pdf / eps / ai
3.4 Kan ik zelf textiel aanleveren?
Mocht u zelf al textiel hebben of kunt u zelf de textiel aanleveren dan is dit ook mogelijk. In dat geval vragen wij u contact met ons op te nemen zodat wij weten wat de bedoeling is. Wel krijgt u gewoon een offerte, een proefdruk en een orderbevestiging voordat uw bestelling in productie wordt genomen.
Daarnaast zijn de kledingspecificaties ontzettend belangrijk voor ons. Uw eigen kleding kan namelijk voorzien zijn van een coating waardoor de bedrukking onvoldoende hecht. Wij kunnen hier niet voor aansprakelijk gehouden worden.
3.5 Hebben jullie ook een prijslijst?
Door de vaak wisselende prijzen van de leveranciers van Jobo Workwear, is het haast onmogelijk om vaste prijslijsten te hebben. Daarnaast werken wij met staffelkortingen. In de webshop zijn de actuele prijzen voor u uitgerekend.
3.6 Wat is de minimale oplage voor een bestelling?
Voorbeeld: Indien u een één t-shirt wilt bestellen is het voordeliger om er een transfer op te zetten. U kunt er dan ook voor kiezen om gebruik te maken van onze ‘creator’. Via dit systeem kunt u zelf uw shirt ontwerpen en hebt u uw bestelling voordelig en snel in huis. Mocht u méér dan 10 shirts willen bestellen kunt u ook voor zeefdruk kiezen.
3.7 Wat zijn de standaard drukposities?
Voor onze producten hebben wij verschillende standaard drukposities. Vind een voorbeeld van deze drukposities onder Over ons -> Druktechnieken.
Hoodies op de borst: 2/3 tussen bovenkant mouw en onderkant mouw.
Hoodies op de mouw: 8cm vanaf de naad van de schouder.
Hoodies op de achterzijde: 18cm vanaf de naad de nek.
Polo's op de borst: onderkant van het pad aanhouden.
Polo's op de mouw: 2cm tussen logo en de naad van de mouw.
Polo's op de achterzijde: 5cm vanaf de naad van de nek OF 12cm vanaf de naad de nek OF 4cm vanaf de naad van de onderkant.
T-shirts op de borst: 2/3 tussen bovenkant mouw en onderkant mouw.
T-shirts op de mouw: 2cm tussen het logo en de naad van de mouw.
T-shirts op de achterzijde: 5cm vanaf de naad van de nek OF 12cm vanaf de naad van de nek OF 4 m vanaf de naad van de onderkant.
Sweaters op de borst: 2/3 tussen bovenkant mouw en onderkant mouw.
Sweaters op de mouw: 8cm vanaf de naad van de schouder OF 26cm vanaf de naad van de nek (high shoulder point)
Sweaters op de achterzijde: 5cm vanaf de naad van de nek OF 12cm vanaf de naad van de nek OF 4cm vanaf de naad van de onderkant.
Levertijd
4.1 Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Jobo Workwear streeft ernaar je bestelling binnen 5 tot 8 werkdagen na akkoord proefdruk te versturen. Wanneer je een order plaatst vind je de leverdatum terug op de orderbevestiging. Mocht je de order eerder willen ontvangen neem dan even telefonisch contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.
4.2 Hoe kan ik een artikel zoeken?
Op de ‘homepage’ van Jobo Workwear kunt u het product ingeven wat u zoekt in het zoek venster. Hierna selecteert u het product wat u wilt bestellen.
Tevens kunt u via onze website in het linker paneel de categorie waaruit u een product wilt bestellen aanklikken en vervolgens voor wie het product is. U heeft hier 3 opties, namelijk: dames, heren of kinderen. Hierna kunt u het product selecteren dat u wilt gaan bestellen.
4.3 Hoe neem ik contact op met Jobo Workwear
U kunt contact opnemen met Jobo Workwear via telefoon: 0418-511972.
U kunt uw vraag ook naar ons mailen:
Ik heb een vraag over mijn offerte / order:[email protected]
Ik heb een klacht: [email protected]
Ik wil een retour aanmelden: [email protected]
Ik heb een vraag over mijn factuur: [email protected]
Mijn vraag staat hier niet bij: [email protected]
Onze customer service medewerkers staan u graag te woord.
Bedrukte kleding wassen
5.1 Hoe was ik mijn bedrukte kleding
Het is altijd fijn om uw medewerkers van bedrukte promotie- en bedrijfskleding te voorzien, maar er rijzen soms vragen bij het wassen ervan. Om uw kleding mooi te houden, is het belangrijk om deze op de juiste manier te verzorgen:
◾Nieuwe gekleurde, bedrukte kleding kan een overmaat aan kleurstof bevatten. Was daarom deze artikelen eerst enkele keren apart met de hand in een sop met fijn wasmiddel. Na enkele malen kunt u het meedraaien met het bonte wasprogramma van uw wasmachine
◾Bedrukte kleding niet hoger dan 40ºC wassen en niet in de droogtrommel !
◾Draai de kleding binnenstebuiten voor ze in de wasmachine gaan
◾Nylon producten mogen nooit in de wasmachine en/of droger. Deze producten kunnen het beste worden gereinigd met een vochtig sponsje op de vuile plek. Het blijft het mooist bij een korte handwas. Voor alle andere kleding met bedrukking adviseren we ook om deze NIET in de droogtrommel te doen
◾Gebruik best een vloeibaar wasmiddel bij bedrukt textiel, dat is minder agressief dan poeder.
◾Doe ritssluitingen dicht voor ze in de wasmachine gaan
◾Gebruik nooit chloorbleekmiddel
◾De bedrukking nooit strijken. Draai het kledingstuk binnenstebuiten en zorg dat het strijkijzer op de laagste warmte stand staat. Strijk de bedrukking aan de binnenkant en leg er eventueel nog een zakdoek over.
◾Als je kleding direct na het wassen ophangt, krijg je minder kreuken en voorkom je slijtage en beschadiging op de bedrukking.
Betalen
6.1 Op welke manieren kan ik betalen?
Bij Jobo Workwear worden diverse betaalwijzen aangeboden. U kunt een van de betaalwijzen selecteren in de webshop. Deze zijn geldig voor Nederland, België en Duitsland. Besteld u namens een bedrijf waarvoor de directie toestemming moet geven dan verzoeken wij u een inkoopverklaring te overleggen dat u gemachtigd bent te bestellen, u kunt dan op factuur bij ons betalen. Stuurt u dan even een mailtje naar de klantenservice.
Bezorgen / Afhalen
7.1 Kan het afleveradres anders zijn dan mijn factuuradres?
Jobo Workwear zorgt ervoor dat u uw bestelling krijgt waar u het wenst te ontvangen. Wij sturen uw factuur op naar het de contact gegevens die u ingeeft bij uw offerte aanvraag of bestelling. Mocht u een ander afleveradres prefereren, dan kunt u dit ingeven bij het bestellen.
Let op: Indien uw bestelling in productie is genomen en u wilt uw afleveradres wijzigen is het mogelijk dat uw bestelling al verzonden is. In dit geval kunt u het adres niet meer wijzigen. Om die reden verzoeken wij u een adreswijziging zo spoedig mogelijk door te geven.
7.2 Kan ik mijn afleveradres nog wijzigen?
Mocht u het afleveradres willen wijzigen dan is dit mogelijk voordat u akkoord hebt gegeven op de proefdruk en de orderbevestiging. In dit stadium is uw bestelling namelijk nog niet in productie genomen en kunnen eventuele wijzigingen gemakkelijker in het proces meegenomen worden.
Let op: Indien uw bestelling in productie is genomen en u wilt uw afleveradres wijzigen is het mogelijk dat uw bestelling al verzonden is. In dit geval kunt u het adres niet meer wijzigen. Om die reden verzoeken wij u een adreswijziging zo spoedig mogelijk door te geven.
7.3 Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
7.4 Kan mijn bestelling ook onder express verzonden worden?
Bij veel spoedleveringen worden bestellingen onder express verzonden. In dit geval wordt na het produceren de bestelling verzonden en de volgende dag voor 11 uur geleverd. Dit om de bestelling zo spoedig mogelijk te leveren. Mocht u ook een bestelling onder express geleverd willen hebben dan kan dat, neemt u contact met ons op.
Let op: Aan een dergelijke wens zitten extra kosten.
7.5 Tot wanneer kan mijn bestelling onder express verstuurd worden?
Wanneer u een zending onder express wilt ontvangen zal dit tijdig doorgegeven moeten worden. Dit kan doorgegeven worden tot op het moment van verzending. Indien de vervoerder de zending heeft opgehaald is het niet meer mogelijk om er een express zending van te maken. Vandaar adviseren wij om een express zending aan te geven voor dat u akkoord geeft op de orderbevestiging.
7.6 Kan mijn order ook als spoedorder behandeld worden?
Indien u uw order met spoed nodig heeft, raden wij u aan om zo spoedig mogelijk contact op te nemen via 0418-511972 zodat wij hier nog op tijd rekening mee kunnen houden en hier dus op in kunnen spelen. Zowel voor reguliere als voor spoed orders kunt u uitermate goed terecht bij Jobo Promotions.
Let op: Hieraan zijn wel extra kosten verbonden.
7.7 Kan mijn bestelling ook naar het buitenland verzonden worden?
Mocht u een bestelling in het buitenland geleverd willen hebben, dan is dit zeer goed te realiseren. U kunt het juiste afleveradres in de bestelling vermelden in de winkelwagen.
Let op: hieraan zijn wel extra kosten verbonden
7.8 Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?
Jobo Workwear hanteert GRATIS verzending voor bestelling binnen Nederland vanaf 50 euro excl BTW.
De kosten voor een Express zending bedragen €20,- per doos.
Voor afleveradressen buiten Nederland worden extra kosten in rekening gebracht. Deze kosten zijn afhankelijk van het afleveradres.
Mocht er onduidelijkheden zijn of mocht je vragen hebben naar aanleiding van het bovenstaande, neem dan contact met ons op via [email protected].
Ruilen en retourneren
8.1 Hoe kan ik mijn bestelling ruilen?
Voor een omruiling verzoeken wij u een nieuwe bestelling online te plaatsen of via de mail.
Wij kunnen uw omruiling anders niet in behandeling nemen. Een omruiling kan alleen betrekking hebben op onbedrukte kleding.
Zodra het te ruilen product bij ons retour is, ontvangt u hiervoor de creditnota en wordt dit geld aan u teruggestort.
Onbedrukt textiel mag geretourneerd worden binnen een periode van 14 dagen na ontvangst goederen.
Mits in de originele verpakking, ongewassen ten einde een juiste afwikkeling te kunnen garanderen.
De goederen moeten op eigen kosten retour gestuurd worden naar:
Jobo Workwear
o.v.v. Retouren
Provincialeweg 59
5334 JD Velddriel
8.2 Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Onbedrukte kleding kan binnen 14 dagen worden geretourneerd, mits ongedragen / ongewassen en onbeschadigd. Het product dient in originele verpakking retour gezonden te worden.
Vul het retourformulier in en voeg dit toe aan uw retourzending.
U kunt uw pakket, op eigen kosten retour sturen naar:
Jobo Workwear
o.v.v. Retouren
Provincialeweg 59
5331 JD Velddriel
Om zeker te zijn van de ontvangst van uw pakket verzoeken wij u met Track & Trace te versturen. Jobo is niet verantwoordelijk voor zoekgeraakte zendingen.
Contact
9.1 Hoe kan ik jullie bereiken?
Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08.30-17.00 uur.
Jobo Workwear winkel is dezelfde dagen en tijden geopend en te bezoeken via: Provincialeweg 59, 5334 JD Velddriel
Telefonisch kunt u ons bereiken via: 0418-511972
Via mail kunt u ons bereiken:
Ik heb een vraag over mijn offerte / order: [email protected]
Ik heb een klacht: [email protected]
Ik wil een retour aanmelden: [email protected]
Ik heb een vraag over mijn factuur: [email protected]
Mijn vraag staat hier niet bij: [email protected]
Onze customer service medewerkers staan u graag te woord.